Skip to main content

OJ Da Juiceman - Where You Been Mp3 Ringtone Download





OJ Da Juiceman - Where You Been Mp3 Ringtone Download
chorus:
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be rocking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be whacking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies

round paper bags be with that make my money
brown color hummer, bought all this only money
thirty six sitting baby got me seeing money
stay away from phony nigger, don't you be no gunny
all my bricks are wonder woman, i can do the gunning
super a1, have my chopper super plane
thirty raster chicken got myself on super jumping
money got machine and he helped me kinda ...
rubble banded thousand hundred we keep it coming
call me when we drop for the money
laugh and let it go, for these get no money
and the kitchen... my right hand on the turning
all this stove cooking put it down ain't burning
greta job... juiceman he earn it

chorus:
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be rocking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be whacking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies

when i play on my nigger you better be on my nigger
you got a gun my nigger you better run my nigger
cause we ball my nigger, hold your tone my nigger
if you're swilling nigger, then you're done with nigger
when i'm back up on my shit like i get no doubt bitch
and i'm rocking with them telling what
you can get a thirty six or you can hear me kills with
kill your something, kill your family nigger it's how we deal with ya
you don't see the bigger bitch, hit your girl with deal
...service zone, thirty six i get them on
...know that i'm a nigger
we take this shit, let's go
if your body come us thanking you may never see your
fuck them all and see the money nigger it's my fucking sport
thirty two ... in the street we hold it cold

chorus:
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be rocking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies
juiceman where you been? i've been selling dope
juiceman you be chilling, i be whacking coke
juiceman let me chill it, i be getting money
round round the county, serving all the junkies

OJ Da Juiceman Where You Been Mp3

Popular posts from this blog

Murder My Heart Mp3 Ringtone Download - Michael Bolton

Murder My Heart Mp3 : Michael Bolton Send "Murder My Heart" Ringtone to your Cell Michael Bolton - Murder My Heart Mp3 Michael Bolton - Murder My Heart Lyrics :- Don't wanna let this moment slip away Cause I... have something that I really need to say And it's killing me inside I think that you don't understand How I... would give you all I have and all I am Till the end of time You got me defenseless, intoxicated senseless You cut me so deeply, I must confess Baby I can't breath, when my arms around you Baby it kills me cause now that I found you Your love is like a weapon girl, I can't live without you You're so beautiful, it's tearing me apart You murder my heart... oh You murder my heart... oh girl I need to catch my breathe with you sometimes Cause I... get dizzy when your body's touching mine Girl you're killing me inside The way you move is much too sexy baby So I... surrender to your hands, your lips, your taste And I'm telling

Akon - Beautiful Mp3 Ringtone Download

Beautiful Mp3 : Akon Send "Beautiful" Ringtone to your Cell Akon - Beautiful Mp3 Akon - Beautiful Lyrics :- [Akon] When I see you I run out of words to say (oh oh) I wouldn't leave you 'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh) I see the guys tryna' holla Girl I don't wanna bother you 'Cause you're independent and you got my attention Can I be your baby father? Girl I just wanna show you That I love what you are doin' hun I see you in the club You gettin' down good I wanna get with you, yeah I see you in the club You showin' thugs love I wanna get with you You're so beautiful So damn beautiful Said you're so beautiful So damn beautiful [Akon & Colby O'Donis] You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful [Colby O'Donis] Like the clouds you Drift me away, far away (yeah) And like the sun you Brighten my day, you brighten

Joe Budden - Alive Mp3 Download

Legal Download (Fast) - Joe Budden Alive Mp3 for ONLY $0.15/track Joe Budden - Alive Mp3 (Intro) SLL, parks on the board Real niggas in the booth, it's gold I got Kate out on the keys It go (it go), check this, listen (Verse) I got strangers in my face, begging me to take a picture Still self-centered, they can give a fuck 'bout how a nigga feel Bitches hang around to hang around even when shit get real But I ain't left fo' nothing maybe I should ride a different wheel They using me I'm using them, they don't see the angle Therapeutic, I don't even fuck 'em unless it's painful Why do all these bitches seem to think they can change Joe? Judge me all ya want I neva claim to be an angel Patriotic, psychotic, obsessive-compulsive, convulsive, neurotic On narcotics, searching fo' ya if ya got it Seeing young blacks getting killed weekly that's a moot fact If these coppers shoot at me, trust me I'mma shoot back Maybe y&