Skip to main content

The Deans List - Youth Mp3 Ringtone Download





The Deans List - Youth Mp3 Ringtone Download
uh, uh,
laugh in the belly of the beast..
we got back east...
but time will tell who the fuck were meant to be?
see, i figured a couple more ways,
we can all go by, we can all get paid
living a little... smoking a little more...
can't help it how this... work!
twenty one, twenty one
rooms on them, drinks on us
vomit is free, the moment to
i toast to be young, and i shout for you
don't worry,let's get hurry,
party is better once it's blurry
..to see you drink this early,
guess i didn't yeah, you heard me
oops!

chorus:
i guess we're young enough to live it up
and old enough to give a fuck
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!
i guess we're young enough to live it up (live it up)
and old enough to give a fuck (give a fuck)
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!

last in the city... with a couple more...
cold this hell, i owe this hell,
it's time to reinvest!
back with a ...
damn, i think this one is...
cheers, running with the same old crew,
but it... like we don't even care
twenty one, twenty one
rooms on them, drinks on us
vomit is free, the moment to
i toast to be young, and i shout for you
don't worry,let's get hurry,
party is better once it's blurry
..to see you drink this early,
guess i didn't yeah, you heard me
oops!

chorus:
i guess we're young enough to live it up
and old enough to give a fuck
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!
i guess we're young enough to live it up (live it up)
and old enough to give a fuck (give a fuck)
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!

ho-hold it down and move it up
if you ever got to fight, you live it up
i got you, yeah, i got you
you're too young to ever give this up
we're too young to even give a fuck
so i make for them, what they give to us! (x2)

chorus:
i guess we're young enough to live it up
and old enough to give a fuck
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!
i guess we're young enough to live it up (live it up)
and old enough to give a fuck (give a fuck)
so what's the point in never giving up
cause we's giving them everything they gave to us!

The Deans List Youth Mp3

Popular posts from this blog

Privacy Policy

I respect your privacy and I am committed to safeguarding your privacy while online at my site www.topmp3planet.com . The following discloses the information gathering and dissemination practices for this Web site. Log Files Like most standard Web site servers, I use log files. This includes internet protocol (IP) addresses, browser type, internet service provider (ISP), referring/exit pages, platform type, date/time stamp, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement in the aggregate, and gather broad demographic information for aggregate use. IP addresses, etc. are not linked to personally identifiable information. E-mail Subscription If a user wishes to subscribe to my posts via e-mail (powered by Feedburner), I ask for contact information such as name and email address. Out of respect for my users’ privacy, a way to opt-out of these communications is provided. Advertisers I use outside ad companies to display ads on my site. These ads may conta

Akon - Beautiful Mp3 Ringtone Download

Beautiful Mp3 : Akon Send "Beautiful" Ringtone to your Cell Akon - Beautiful Mp3 Akon - Beautiful Lyrics :- [Akon] When I see you I run out of words to say (oh oh) I wouldn't leave you 'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh) I see the guys tryna' holla Girl I don't wanna bother you 'Cause you're independent and you got my attention Can I be your baby father? Girl I just wanna show you That I love what you are doin' hun I see you in the club You gettin' down good I wanna get with you, yeah I see you in the club You showin' thugs love I wanna get with you You're so beautiful So damn beautiful Said you're so beautiful So damn beautiful [Akon & Colby O'Donis] You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful [Colby O'Donis] Like the clouds you Drift me away, far away (yeah) And like the sun you Brighten my da

Lil Wayne - President Carter Mp3 Ringtone Download

Lil Wayne - President Carter Mp3 Ringtone Download [hook] president carter [verse 1] sitting on the world, i got life in my hand so these days i try to think twice when i can money on my mind as god as my witness love don't live here and it don't even visit i do this for my uptown politicians walked in the kitchen and found a pocket pissin' niggas ain't satisfied until they mama missin' niggas ain't satisfied until they mama miss 'em uh, i'm a monster, exorcisms told tools like mechanics, mechanism uh, detrimental on any instrumental i say you rappers sweet i pay the incidentals i'm beneficial, i've been official i say you rappers sweet, tiramisu i like my short cake shorter ain't no mother fucker harder than (carter) [hook] [verse 2] nobody gives you a chance, you gotta take chances your family tree, i will break branches cause i don't give a fuck, i put the ass in assassin smoke you like a blunt t