Skip to main content

Nipsey Hussle - Tommy Gunz Mp3 Ringtone Download





Nipsey Hussle - Tommy Gunz Mp3 Ringtone Download
fresh at the table in vegas, i’m betting big nigger
chop … brought the crib with us
soon as we pull up the …
still wanna kill us, but for now they gotta live with it!
niggers be hating up, and don’t bother me no
the homie got some townie girl, about to burn me…
they got me twisted cause… having lots of fun
but real nigger getting money, know that i’m the one
just check me out, pay attention, if you watch me long enough
you see that shit i mentioned!
i really got it, i really lived it
i’m really trying to play you down cause i really did it!
dull boys in the bag…
smoking weed, cutting crap, counting stacks
…just remember it’s a fact.
all you niggers …
all the cell phones…
you’re in the game, and the game is just that!
see these winners and these losers, when your freedom gets snatched in
what you thought you…
and that you lost some… feeling like you’re about to….
why you’re gone, your daughter need a dad
and her momma need a man,
i could keep... and this cold hurt you so much, you gotta laugh, future fun!
and you post to get over your past
you should just, so suck it up and do your time like your man say
nigger ride a dick when you got an upper hand
talking like you ain’t shit, and the marathon you run wasn’t nothing
..the shit go, and keep hustling
dirty gang see the twist so i….
think about it every single time i …
there ain’t no love, you just ignore the…
and you could use the money and the fame as an…

yeah, yeah, is aid i go
when you’re young and getting dough!
but do your thing, i don’t give a fuck
we’re getting money, nigger
we’re going …
dirty twenty fifties, a hundred, is fast i’ve done…
take advantage of everything granted keep it coming…
..i don’t coast sign nothing
a minute i’m addicted, can’t stop…
…form blending in, all my life ..custom
bail money set aside, i don’t get touchy
motivated nigger, make ‘em reconsider something
a lot of niggers hustle, can’t keep up with the money
gotta grind through the winner to make it through the summer
i rich you gotta take when you want it like i want to..
..no longer see opponents
now i see a … and i’m looking like a..
and i .. i don’t know if i want her
snitches on the.. as a matter of fact around the corner
..and is getting even stronger
money coming steady, by the way i see the…
take a glimpse at my… graduate..
i’m only getting dollars..
i’m all about the wind…
that explains all that champagne bottle popping
damn right, my whole gang make a profit
wow, we’re getting money!

Nipsey Hussle Tommy Gunz Mp3

Popular posts from this blog

Murder My Heart Mp3 Ringtone Download - Michael Bolton

Murder My Heart Mp3 : Michael Bolton Send "Murder My Heart" Ringtone to your Cell Michael Bolton - Murder My Heart Mp3 Michael Bolton - Murder My Heart Lyrics :- Don't wanna let this moment slip away Cause I... have something that I really need to say And it's killing me inside I think that you don't understand How I... would give you all I have and all I am Till the end of time You got me defenseless, intoxicated senseless You cut me so deeply, I must confess Baby I can't breath, when my arms around you Baby it kills me cause now that I found you Your love is like a weapon girl, I can't live without you You're so beautiful, it's tearing me apart You murder my heart... oh You murder my heart... oh girl I need to catch my breathe with you sometimes Cause I... get dizzy when your body's touching mine Girl you're killing me inside The way you move is much too sexy baby So I... surrender to your hands, your lips, your taste And I'm telling

Akon - Beautiful Mp3 Ringtone Download

Beautiful Mp3 : Akon Send "Beautiful" Ringtone to your Cell Akon - Beautiful Mp3 Akon - Beautiful Lyrics :- [Akon] When I see you I run out of words to say (oh oh) I wouldn't leave you 'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh) I see the guys tryna' holla Girl I don't wanna bother you 'Cause you're independent and you got my attention Can I be your baby father? Girl I just wanna show you That I love what you are doin' hun I see you in the club You gettin' down good I wanna get with you, yeah I see you in the club You showin' thugs love I wanna get with you You're so beautiful So damn beautiful Said you're so beautiful So damn beautiful [Akon & Colby O'Donis] You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful beautiful beautiful beautiful You're so beautiful [Colby O'Donis] Like the clouds you Drift me away, far away (yeah) And like the sun you Brighten my day, you brighten

Jackie Boyz - Zero Gravity Mp3 N Lyrics

Zero Gravity Mp3 : Jackie Boyz Send "Zero Gravity" Ringtone to your Cell Jackie Boyz - Zero Gravity Mp3 Jackie Boyz - Zero Gravity Lyrics :- Ohhh Oh yeahh yeah Yeahh Uh Tell me what you did to me Just staring, meet my feet Didn't even notice we were miles above the ground I'm not afraid of heights We crashing to the sky Didn't know that I could feel the way that I do now I'm not asking for an explanation All I know is that you take me away And you show me how to fly Nothing brings me down when you're around It's like zero gravity The world just disappears when you appeal Just zero gravity When things get messed up I lift my head up And I get lost in the clouds There's no sense of time with you and I Just zero gravity Ohh Oohh no no no Ehh oh mo boo wo oo The ages fade away 'Till there's no more shades of gray You only have to whisper anything at all You walking down my eyes You turn my loves to hives And that's the only way that I know